معرفی انیمیشن | پنگوئن‌های ماداگاسکار
  • کد مطالب: ۲۳۳۰۱۰
  • /
  • ۲۳ خرداد‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲

معرفی انیمیشن | پنگوئن‌های ماداگاسکار

اگر طرف‌دار انیمیشن‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده هستید، تماشای این کار را ازدست ندهید. این انیمیشن قصه‌ی چهار پنگوئن بامزه است.

اگر طرف‌دار انیمیشن‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده هستید، تماشای این کار را ازدست ندهید. این انیمیشن، قصه‌ی چهار پنگوئن بامزه است.

این دوستان بامزه یک گروه چهار نفری به اسم باد شمالی تشکیل دادند. اس‌کی‌بن خیلی شجاع و رئیس گروه است. باید بدانید اس‌کی‌بن آن‌قدر خلاق است که همیشه در بدترین موقعیت‌های حساس، کارهای بزرگی انجام می‌دهد تا مشکل را حل کند.

هوآسکی گزارشگر گروه است که از دیگران قدبلندتر است و دستیار رئیس گروه است. ریکو اما با همه فرق دارد. او یک پنگوئن کپلی و شکموست.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که سال‌ها پیش وقتی گروه پنگوئن‌ها در قطب جنوب به‌آرامی زندگی خودشان را می‌کردند، ناگهان یک تخم پنگوئن قل می‌خورد و از بقیه دور می‌شود. این تخم سرنوشت تازه‌ای پیدا می‌کند.

هوآسکی و اس‌کی‌بن و ریکو کوچولو وقتی می‌بینند پنگوئن‌های دیگر شهامت این را ندارند که تخم را نجات دهند، شیرجه می‌زنند تا تخم را نجات بدهند.

شیرجه زدن همان و شکستن تخم همان. بله، یک بچه پنگوئن کوچک و بامزه به آن‌ها لبخند می‌زند و آن‌ها اسم او راکرایپیت می‌گذارند. زمان می‌گذرد و زمانی که کراپیت ۱۰ ساله می‌شود، این سه دوست می‌خواهند به او هدیه‌ی جالبی بدهند اما ...

اگر می‌خواهید بدانید چه اتفاقی می‌افتد، تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

نام: 
پنگوئن‌های ماداگاسکار

محصول:
دریم‌ورکس و پاسفیک‌دیتا

کارگردان: 
اریک دارنل و سیمون اسمیت

سال تولید: 
۲۰۱۴

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.